Informacje o sklepie

Jesteśmy też na Allegro, gdzie mamy ponad 6000 pozytywnych komentarzy (99,9%)

Nasze aukcje Allegro
Rekomendacje dostarcza Ceneo

Zwroty, reklamacje i gwarancja

Reklamacje raczej nie są przyjemne. Ale mogą być proste. Dlatego we Frago.pl nie ma żadnych formalności związanych ze zwrotami czy reklamacjami.

Zwroty

Zakupiony w naszym sklepie produkt możesz zwrócić w ciągu 14 dni od jego otrzymania - bez podania przyczyny. W takim wypadku zwrócimy Ci cenę produktu oraz koszt wysyłki w kwocie równej najtańszej formie wysyłki dla danego przedmiotu. Koszt odesłania przedmiotu spada na Ciebie. 

Aby dokonać zwrotu produktu:

1) Napisz maila na sklep@frago.pl z informacją, że chcesz zwrócić produkt oraz numerem konta, na który mamy zwrócić pieniądze.

2) Odeślij produkt na adres:

PPHU HERMES - Frago.pl

ul. Krótka 11

63-460 Nowe Skalmierzyce

z dopiskiem "zwrot".

3) Po otrzymaniu przesyłki, zwrócimy Ci koszt przedmiotu oraz jednej wysyłki w kwocie równej najtańszej formie wysyłki dla danego przedmiotu

Reklamacje

Jeżeli zdarzy się, że produkt, który otrzymasz będzie w jakikolwiek sposób uszkodzony lub będzie posiadał wadę fabryczną, wymienimy go na nowy lub zwrócimy Ci pieniądze. Oczywiście wszystko na nasz koszt.

Aby zareklamować produkt:

1) Napisz maila na sklep@frago.pl z informacją, że z produktem jest coś nie tak. Opisz swój problem i powiedz nam, czy chciałbyś otrzymać nowy produkt czy też mamy zwrócić Ci pieniądze.

2) Poczekaj na naszą odpowiedź. Być może uda nam się pomóc Ci na odległość lub znajdziemy satysfakcjonujące rozwiązanie, bez konieczności odsyłania produktu do nas. Jeżeli tak się nie stanie to...

3) Odeślij produkt na adres:

PPHU HERMES - Frago.pl

ul. Krótka 11

63-460 Nowe Skalmierzyce

z dopiskiem "reklamacja"

4) Po otrzymaniu przesyłki, wyślemy Ci nowy produkt lub zwrócimy pieniądze na wskazane konto bankowe, w zależności od Twojej decyzji. Pokryjemy również koszty odesłania produktu do nas.

Gwarancja

Absolutnie wszystkie produkty w naszym sklepie są objęte gwarancją: od 3 miesięcy aż do gwarancji wieczystej. Jeżeli w tym czasie zakupiony przedmiot przestanie działać - zgłoś się do nas. Gwarancje zawsze załatwiasz z nami, nigdy nie odeślemy Cię do producenta czy hurtowni. Nie wymagamy również paragonu ani podbitej karty gwarancyjnej. Po co komplikować sobie życie?

Aby skorzystać z gwarancji:

1) Napisz maila na sklep@frago.pl z informacją, że z produktem jest coś nie tak, opisując swój problem.

2) Poczekaj na naszą odpowiedź. Być może uda nam się pomóc Ci na odległość lub znajdziemy satysfakcjonujące rozwiązanie, bez konieczności odsyłania produktu do nas. Jeżeli tak się nie stanie to...

3) Odeślij produkt na adres:

PPHU HERMES - Frago.pl

ul. Krótka 11

63-460 Nowe Skalmierzyce

z dopiskiem "gwarancja"

4) Po otrzymaniu przesyłki, skontaktujemy się z Tobą i wspólnie ustalimy co dalej. W grę wchodzi naprawa produktu, wymiana na nowy lub zwrot pieniędzy, w zależności od Twojej woli oraz rodzaju i stopnia uszkodzenia.